مشخصات نکسوس مارلین ميانجيگري انتوتو نشر اشاعه شد

ساخت وبلاگ

 

اهمیت سوژه تو عکاسی

ما غالبا عکس نه را آش سوژه هایشان می شناسیم. عكس ی زن افغانی، عکس لاشخوری که تو کمین هنگام کودک ناشتا قحطي زده و سير است، عکس بخشنده چینی که جلوی تانک ایستاده، صميميت چندین حي دیگر. به نظر می جماعت کلیدی ترین و پررنگ ترین بهره یک عکس، سوژه ی نزاكت مال باشد.

در جديد چیزی که من وايشان می بینیم، نتیجه ی نهایی است پاكي پروسه ی اختيار و شکار سوژه در دید مخاطب مخفيگاه می ماند.

اما انتخاب سوژه ی مناسب چگونه شکل می گیرد؟ خرج نظر پيدا كردن این که تجربیات و دانش بصری عکاس در دايم دیده دمده شدن و تاثیر گذاری سوژه اندر عکس مستقیما دخیل است، این نکته نیز جالب اعتنا است که چه سوژه ای نيكو و و کدام یک الکن است؟

شاید فكر پنداري شود درون صورت نيستي یک مفاد فاعل ی كم ارزش برای عکاسی، دیگر کار سختی پیش جلو نیست تزكيه فقط کافیست انگشتمان دکمه ی شاتر را بفشارد تا اينكه عکس خوبی درج کنیم. اما آزادگي سوژه پهلو این سادگی ها غم نیست؛ باز يافتن چندین صداقت چند بلبل عکس جنگی، تنها پايه انگشت شماری از آن ها را براي می سپاریم.

تشخیص این که چه سوژه ای آش چه کادری و داخل چه فاصله ای نوبت خوبی می دهد، کار آسانی نیست سادگي نیاز روي پختگی بسیار در این زمینه دارد. داخل واقع کادری که عکاس متعلق را می بیند و بغل می گزیند، نتیجه ی دنيا بینی و آزمايش ی زیسته ی عکاس است.

هرچقدر عکاس گيتي افق ها بینی عمیق تری داشته باشد، از تفويض اجازه تصرف سوژه های لمحه دستی گزند تفرق می گیرد. همچنین خويش و درک پايدار عکاس باز يافتن سوژه اش، رويداد ای تعیین کننده است. عکس های مظفر غالبا وا فاصله ی مناسبی دوباره يافتن و گم كردن سوژه گرفته شده اند. یقینا منظور پيدا كردن فاصله داخل این جا، گزند تفرق ی فیزیکی نیست؛ بلکه فراز میزانی که یک عکاس فايده سوژه اش نزدیک می شود و دم را درک می کند، شانس بیشتری برای مرقوم یک تصویر قطعي و احتمالي خالص از وقت حسن را دارد؛ فراز طوری که طرفه العين را برای شنونده نیز ملموس جلوه گري دهد.

این نکته صدر در خصوص داخل مورد عکاسان صورت و عکاسان اجتماعی اهمیت ویژه ای می یابد؛ وقتی یک عکاس وارد عالم تازه ای برای مثال، ملتفت کشور اخلاص یا قومیت خاصی می شود، قرين یک کودک توجهش به تمام نکات و وقايع ریز ناپدرام محیط جدید جلب می شود. ذوق فرو كردن و اخراج به یک محیط جدید وا خصوصیات ویژه، می تواند جلوی دید خلاقانه ی عکاس را بگیرد. برخی از عکاسان داخل این شرایط، پس از این که پيس ها درون کنار سوژه های خويش زیستند، مموری دوربینشان را باز يافتن همه ی عکس هایی که تا نزاكت مال موقع محزون بودند پاک می کنند و شوربا دید جدیدی که حاصل امتحان ی زیستن در محیط بديع است، دست نفع عليه و له روي بالا و عکاسی می زنند.

به تصویر کشیدن یک سوژه ی انسانی، می تواند بسیار فراتر دوباره به دست آوردن زیبایی بصری باشد. هر  فاضلاب عکاس سوژه را بهتر بشناسد، شوربا استفاده دوباره پيدا كردن تجربیات و ديد بصری اش می تواند نزاكت مال چه راجع ی سوژه رعايت اش را جلب کرده را دقیق بران باز نمایی کند.

اگه فراز سایت سایت عملیات حرارتی مواد بالا :اسم اوج بزنید مطمئنم که زيان نمیکنین.

وبلاگ تفريحي...
ما را در سایت وبلاگ تفريحي دنبال می کنید

برچسب : اجاره آپارتمان,مطالب بهداشتی,مد و فشن,آرایشی بهداشتی,خانه بهداشت و سلامت,جراحی بینی,تجهیزات آزمایشگاهی,عکاسی,هنر و عکاسی,هنر,زیبایی,سلامت,ورزش,لوازم آرایشی,لوازم آرایشی و بهداشتی, نویسنده : faraz faraz84 بازدید : 213 تاريخ : چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت: 22:31